Aarhus

Adresse

Steen Billes Torv 2 kld, 8200 Aarhus N (Trøjborg)

Tlf. 20 72 70 90

mail: aarhus@cure2life.dk

Praktiske oplysninger ved henvendelse til cure2LIFE i Aarhus

 

Åbningstider i Aarhus:

Klinikken i Aarhus er åben efter aftale.

 

 

Telefontræffetid for klinikken i Aarhus:

Alle telefoniske henvendelser bedes ske til tlf. nr. 20 72 70 90.

Tager vi ikke telefonen, indtal da venligst tydeligt dit navn og telefon nr., og vi kontakter dig snarest muligt.

Ved travlhed må du forvente, at der kan gå op til et par dage, før vi har mulighed for at ringe dig op.

 

Nye henvendelser til klinikken:

På grund af travlhed i klinikken i perioder har behandlerne ikke altid mulighed for at besvare alle telefonopkald udenfor telefontiden. Derfor vil vi opfordre dig til at indtale en besked til os på telefonsvareren på telefon nr. 20 72 70 90. Oplys venligst dit fulde navn, tydeligt telefon nr. og gerne hvad din henvendelse drejer sig om. Vi vil snarest ringe tilbage til dig. I perioder må du forvente, der kan gå et par dage.

 

Hvis du har spørgsmål til dit hjemmearbejde:

Hvis du er i tvivl om dit hjemmearbejde i forbindelse med behandlingen kan du ringe i telefontiden eller indtale en besked på vores telefonsvarer nr. 20 72 70 90 med dit fulde navn, tydeligt telefon nr. samt, hvad dit spørgsmål drejer sig om. Vi ringer tilbage, så snart det er muligt for os.

 

Klippekort:

Telefonisk rådgivning og vejledning i forbindelse med spørgsmål og opgaver, der ikke vedgår aftalte hjemmearbejde kan tilkøbes i form af et Klippekort:

Du har mulighed for at tilkøbe ekstra rådgivningstid via telefonkonsultation i forbindelse med yderligere spørgsmål, eller hvis du har et ønske om noget, vi skal undersøge for dig eller læse igennem, som vi modtager på e-mail eller post fra dig. Det kan også være til udarbejdelse af en rapport eller skrivelse til sagsbehandler, skole eller andre. Klippekortet kan benyttes, hvis du ønsker at drøfte andet med behandleren f.eks. børneopdragelse, kostomlægning m.m..

Et klippekort på 1 time koster 750 kr.

Vi registrerer og aftaler ved hver henvendelse den forbrugte tid.

 

Ændring af din aftalte tid til behandling:

Hvis du ønsker at ændre din aftalte behandlingstid, kan du indtale en besked til os på telefonsvareren på telefon nr. 20 72 70 90. Indtal dit fulde navn, tidspunkt for ønskede ændring, dit telefon nr. samt, hvornår du bedst kan træffes. Vi ringer tilbage, når det er muligt for os.

 

Afbud til aftalte behandling:

Afbud modtages kun på telefon eller telefonsvarer.

Hvis du er forhindret i møde til din aftalte behandling, skal du indtale dit afbud på telefonsvareren telefon nr. 20 72 70 90 senest dagen før inden kl. 12.00  og oplys venligst dit fulde navn og tidspunkt for aftalte behandling.  Hvis vi får dit afbud senere, er vi nødsaget til at fakturere dig for 750 kr., idet vi ikke kan nå at tilbyde tiden til en anden klient.

 

E-mail henvendelser: aarhus@cure2life.dk

E-mails besvares, når det er muligt i løbet af et par dage. I perioder kan der være længere ventetid. Oplyst venligst dit telefon nr., så vi mulighed for at kontakte dig hurtigere.

 

Pris:

750 kr. pr. behandlingstime.

 

cure2LIFE teamet, oktober 2014

 

Personale

Ellen Eriksen:

Indehaver og behandler i cure2LIFE (åbnede PLUS ENERGI og Corrective Sounds  i 2001)

Uddannet i Dawson Programmet i år 2000 i Australien og har udviklet Corrective Sounds programmet, som er en godkendt uddannelse under brancheforeningen Danske Kinesiologer.

Ejer og underviser på Corrective Sounds Akademiet www.correctivesounds.com. Anden uddannelse: sygeplejerske (psykiatrisk sygeplejerske, kirurgisk sygeplejerske, børnesygeplejerske, arbejdsmiljøsygeplejerske, konsulent i psykisk arbejdsmiljø og trivsel), NLP trainer.

Jeg arbejder med denne metode, fordi det hjalp min søn med en ADHD diagnose til at få en helt normal tilværelse. Den afhjalp en del gener, jeg selv døjede med, og desuden har jeg gennem hele mit arbejdsliv altid ledt efter svar på, hvorfor mennesker bliver syge, og hvad vi kan gøre for at forebygge sygdomme og styrke helbredet og sundheden. I klinikkens anvendte metode har jeg fundet de fleste svar og oplevet, at klinikkens klienter bliver hjulpet og bliver bevidste om, hvad de selv kan gøre for at opnå og bevare et optimalt helbred.