Historien Bag

Stifter og indehaver Ellen Eriksen

Som sygeplejerske har jeg altid søgt efter et svar på, hvorfor vi bliver syge. Fra mit arbejdsmiljøarbejde igennem en årrække, ved jeg, at forskellige typer af påvirkninger fra det fysiske og psykiske arbejdsmiljø påvirker vores sundhed i væsentlig grad. Det optog mig meget. I 1997 tager min søn og jeg til Australien. Kasper på 7 år var blevet diagnosticeret med DAMP/ADHD. Min mand og jeg kendte til de dårlige fremtidsprognoser og det var ikke lykkedes os at få hjælp i det etablerede sundheds- og skolesystem.

Ellen Eriksen

I flere år stejlede jeg. Det lød ganske enkelt for langt ude. Men heldigvis lod jeg mig til sidst overtale af min bror, som havde mødt en australier, der angiveligt kunne skabe positiv forandring hos Kasper. Komplementær behandler Cameron Dawsons virke byggede på diæt og kiropraktik. Kasper fik efter 3 år en normal tilværelse uden diagnosen. Ligeledes kom jeg selv flere gener til livs. Hos Dawson fandt jeg mange svar på det, jeg søgte og lige siden har jeg brugt mit professionelle liv på at udbrede, udvikle og optimere arbejdsgangen, så klienterne i løbet af kort tid i mine klinikker kommer deres ubalancer til livs.

Jeg har skrevet en bog om Corrective Sounds Metoden, som nu er udkommet på Forlaget Hovedland (april 2021). Den handler om, at vi ved at spørge kroppen, kan få svar på kroppens ubalancer, gener og symptomer. Bogen bygger på over 20 års erfaringer og inddrager 30 klientcases. Jeg brænder for sundhed og livskvalitet og har ikke fundet en lignende holistisk behandlingsmetode i Danmark. Jeg sætter barren højt. Mit mål er at introducere Corrective Sounds Metoden til alle i Danmark, også sygeplejersker og andre sundhedsfaglige og som supplement til vores nuværende sundheds- og skolesystem.

Uddannelser & Meget Mere

Uddannelser

Uddannelsen kan du få gennem Corrective Sounds Akademiet


Workshops

Alle Temaaftener, workshops eller undervisningsdage er altid mulige at sammensætte helt efter dine eller jeres ønsker og behov.

Foredrag

Vi kommer gerne ud til børnehaver, skoler, foreninger, mødregrupper, patientforeninger, lægepraksis, virksomheder/personaleforeninger m.fl.

Udtalelser

Metoden er kun udbredt via mund-til-mund blandt tilfredse kunder. Vi har aldrig anvendt reklameannoncer o.lign. Vores succes bygger på vores høje serviceambitioner og stræben efter de bedste resultater for vores klienter.

ÅbningsTider

Klinikken er åben alle
hverdage efter aftale.

MELD AFBUD

Hvis du er forhindret i at møde til din aftalte behandlingstid, skal du meddele afbud på telefonsvareren/sms senest dagen før inden kl. 12.00 på telefon nr: 20 72 70 90